lunes, 29 de enero de 2007

Qui sòc


Em dic Begoña Duarte i sòc fisioterapeuta desde l'any 1996 i he traballat a bastants llocs com podeu veure al meu currículum, he tractat tot tipus de lesions: traumatológiques, postquirúrgiques, neurológiques, etc. He treballat en centres de la Seguretat Social (hospitals i Caps), en mutues laborals (Mutua Universal i Mutua Egara), en centres privats tractant a pacients de mutues privades, en atenció domiciliaria... En tots aquests anys em vaig adonar que no se li donava a cada pacient ni el temps ni el tractament que necessitava. Tot eren protocols i pautes a seguir i no hi habia una valoració global del mateix. Es tractaven les conseqüències, no es buscava l'arrel del problema,per la qualcosa aquella persona constantment queia en el mateix problema (dolor, rigidés...). A mi m'agrada treballar d'un altre manera donant una bona atenció al pacient i dedicant-li el temps que necessita. Per aquesta raó vaig decidir treballar en el meu propi centre i amb la meva companya i amiga Laia vem obrir el Centre KILABE al setembre de 2005. Allà tractem tot tipus de patologies (traumatologies, pediatries, domiciliaria...) a més estem especialitzades en tractament del sol pèlvic (incontinencies, postpart...).També cal dir que estic en contínua formació perque m'agrada molt apendre coses noves i poder oferir als meus pacients un ampli ventall de tractaments per poder escollir el més adient per a cada un d'ells.

No hay comentarios: